Social media

Een communicatiemiddel wat niet meer weg te denken is in de online communicatie. Het beheer van social media kost tijd maar is wel een belangrijk middel om uw doelgroep te bereiken. U wilt tenslotte gezien worden en u wilt dat de beleving van uw bedrijf digitaal wordt vertaald naar uw (potentiële) klanten.

Hoe doen wij dat

Tijdens een interactieve sessie gaan we samen aan de slag om helder te formuleren wat u wilt bereiken. Wie is uw doelgroep? Waar staat uw onderneming voor? Waar liggen de kansen?

We bepalen samen welke social media kanalen ingezet worden, met welke content en welke frequentie om de gestelde doelen te bereiken. Bij content kunt u denken aan filmpjes, foto’s, teksten over uw diensten, producten, bedrijf en personeel. Samen maken we een plan om uw doel te bereiken. Wij gaan alle informatie verzamelen. Dat doen we digitaal maar we komen ook regelmatig op afgesproken momenten bij u langs. We maken foto’s en filmpjes om nog meer die beleving te delen.

We verzamelen dus continu nieuw materiaal zodat uw doelgroep de juiste informatie krijgt en up to date blijft. Uw bedrijf wordt dus op diverse manieren geëtaleerd.

De uitstraling en beleving van uw onderneming overbrengen op social media daar staan wij voor. Onze passie is een bijdrage leveren aan de groei van uw bedrijf!

sm
Slide background

Een uitstraling die gezien wordt bij de juiste doelgroep.

Informatie die de juiste doelgroep bereikt.

U communiceert ook online met uw (potentiële) klanten.

U kunt zich focussen op het persoonlijk contact met uw klanten.

U

wordt

gezien!

Wat doen wij

We maken een doelgroep analyse. Vervolgens maken we een uitvoeringsplan (welke content komt waar en wanneer). Wij beheren uw social media accounts en verzamelen online  en offline informatie. We komen op afgesproken momenten langs om nieuwe informatie te maken en te verzamelen. Uiteraard monitoren wij de acties en reacties en krijgt u maandelijks een rapportage met de resultaten.

Het resultaat

Een bedrijf dat zowel offline als online perfect op elkaar aansluit (integratie online en offline).

Meer tijd voor uw onderneming.

Meer tijd om aandacht te geven aan het persoonlijke contact met uw klanten.

Meer zichtbaarheid op de social media kanalen.

Een online community.